İçindekiler

    state start begin
    when login or levelup begin
    if pc.get_level() >= 90 then
    if pc.getqf("epDailyStage") == 0 then pc.setqf("epDailyStage",1) end
    pc.setqf("epDailyPlaytime", pc.get_playtime())
    end
    send_letter("Oynama sürene göre EP ödülü ")
    end
    when button or info begin
    local odulVnum = 80017
    local playTime1Day = 1
    local playTimeDaily = {1,2,3,4,5,10,15,25,30,60}
    if pc.is_gm() then
    playTime1Day = 60
    playTimeDaily = {1,2,3,4,5,10,15,25,30,60}
    else
    playTime1Day = 259200
    playTimeDaily = {3,6,9,12,15,18,21,24,27,30}
    end
    local pcPlayTime = pc.get_playtime()
    local pc90lvTime = pc.getqf("epDailyPlaytime")
    local pcDailyStage = pc.getqf("epDailyStage")
    say_title("Oynama sürene göre EP ödülü ")
    say("")
    if pc.get_level() < 90 then
    say_reward("90 seviye üzeri olduğun zaman ödül kazanabilirsin.")
    send_letter("Oynama sürene göre EP ödülü ")
    return
    end
    local kalanSaniye = (playTime1Day*playTimeDaily[pcDailyStage]) - (pcPlayTime-pc90lvTime)
    if kalanSaniye <= 0 then
    say("Vaktin dolmuş, ödülünü alıyorsun!")
    say("İşte ödülün!")
    say("")
    say("[INSERT_IMAGE image_type;item|idx;"..odulVnum.."|title;"..item_name(odulVnum).."|index;0|total;1]")
    pc.give_item2(odulVnum)
    pc.setqf("epDailyStage", pcDailyStage+1)
    wait()
    else
    say("EP ödülünü kazanmak için "..kalanSaniye.." saniye daha[ENTER]oyunda vakit geçirmelisin.")
    say_reward("Unutmaki oyun süren anlık güncellenmez.[ENTER]Yaklaşık 10dakikada bir güncellenir.")
    wait()
    end
    send_letter("Oynama sürene göre EP ödülü ")
    end
    end