İçindekiler



    state start begin
    function LevelAyarla()
    say_title("Amiral: ")
    say("Hoşgeldin "..pc.get_name()..", ")
    say("Kaç Level olmak istiyorsun. 1-120 arası bir Level yaz. ")
    say("")
    local yLevel = input()
    if yLevel == "" or yLevel == nil then return end
    yLevel = tonumber(yLevel)
    if yLevel 120 then return end
    pc.set_level(yLevel)
    chat("Yeni Level: "..yLevel)
    end
    function ItemUret()
    say_title("Amiral: ")
    say("Hoşgeldin "..pc.get_name()..", ")
    say("İstedğin itemin kodunu lütfen. ")
    say("")
    local iVnum = input()
    if iVnum == "" or iVnum == nil then return end
    iVnum = tonumber(iVnum)
    if iVnum 999999 then return end
    local sonuc = pc.give_item2(iVnum, 1)
    if sonuc == 0 then
    say_title("Amiral: ")
    say(iVnum.." bu id'ye ait bir item yok.. ")
    say("")
    wait()
    return
    end
    say_item_vnum(iVnum)
    say("")
    wait()
    end
    function YangWonGem()
    say_title("Amiral: ")
    local secim = select("Yang Ver ","Won Ver ", "Gem Ver ", "Kapat ")
    if secim == 4 then return end

    say_title("Amiral: ")
    say("Ne kadar istiyorsun? lütfen bana yaz. ")
    say("")
    local neKadar = input()
    if neKadar == "" or neKadar == nil then return end
    neKadar = tonumber(neKadar)
    if neKadar
    if secim ==1 and (pc.get_gold() + neKadar) > 2000000000 then
    say_title("Amiral: ")
    say("Üzgünüm "..pc.get_name()..", ")
    say("Bu rakamı sana verir isem üzerindeki yang 2T'yi geçeceği için olmaz. ")
    say("")
    return
    end
    if secim ==2 and (pc.get_cheque() + neKadar) >= 250 then
    say_title("Amiral: ")
    say("Üzgünüm "..pc.get_name().."")
    say("Bu rakamı sana verir isem üzerindeki Won 250'yi geçeceği için olmaz. ")
    say("")
    return
    end
    if secim ==1 and (pc.get_gem() + neKadar) >= 100000 then
    say_title("Amiral: ")
    say("Üzgünüm "..pc.get_name().."")
    say("Bu rakamı sana verir isem üzerindeki Gem 100000'yi geçeceği için olmaz. ")
    say("")
    return
    end

    if secim ==1 then
    pc.change_gold(neKadar)
    say_title("Amiral: ")
    say(neKadar.." Yang'ı aldın. İyi işlerde kullan. ")
    say("")
    return
    end
    if secim ==2 then
    pc.change_cheque(neKadar)
    say_title("Amiral: ")
    say(neKadar.." Won'u aldın. İyi işlerde kullan. ")
    say("")
    return
    end
    if secim ==3 then
    pc.change_gem(neKadar)
    say_title("Amiral: ")
    say(neKadar.." Gem'i aldın. İyi işlerde kullan. ")
    say("")
    return
    end
    end

    when 20378.chat."Level Ayarla " with game.get_gorev_durum(53) and pc.get_map_index()==41 begin --GRV_20378_LEVEL
    npc_20378.LevelAyarla()
    end --when
    when 20378.chat."İtem Üret " with game.get_gorev_durum(54) and pc.get_map_index()==41 begin --GRV_20378_ITEM
    npc_20378.ItemUret()
    end --when
    when 20378.chat."Yang/Won/Gem Ver " with game.get_gorev_durum(55) and pc.get_map_index()==41 begin --GRV_20378_YANG
    npc_20378.YangWonGem()
    end --when

    when 20378.chat."Arındırma panelini aç " with game.get_gorev_durum(41) and pc.get_map_index()==301 begin --GRV_20378_CUBE
    setskin(NOWINDOW)
    command("cube open")
    end --when

    when 20378.take begin
    if not game.get_gorev_durum(42) then return end --42

    local vnum = item.get_vnum()
    local can_change = true
    local upgrade_list = {[11299] = 20000, [11499] = 20250, [11699] = 20500, [11899] = 20750, [21079] = 21090, [20009] = {[1] = 20860, [2] = 20910}, [20259] = {[1] = 20870, [2] = 20920}, [20509] = {[1] = 20880, [2] = 20930}, [20759] = {[1] = 20890, [2] = 20940}, [21099] = {[1] = 20900, [2] = 20950},}
    local material_list = {
    {["vnum"] = vnum, ["count"] = 1,},
    {["vnum"] = 70031, ["count"] = 3,},
    {["vnum"] = 71129,["count"] = 4,},
    {["vnum"] = 71123,["count"] = 3,},
    {["vnum"] = 51001, ["count"] = 1000,},
    }
    if vnum == 11299 or vnum == 11499 or vnum == 11699 or vnum == 11899 or vnum == 21079 then
    local p = 5000000
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    say("Yükseltme için ")
    say("")
    say_item_vnum(upgrade_list[vnum])
    say("")
    say("")
    say("")
    say("")
    wait()
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    say("Şunlara ihtiyacın var: ")
    say(string.format("%d Yang", p))
    for i, material in ipairs(material_list) do
    say(string.format("x%d %s", material.count, item_name(material.vnum)))
    can_change = can_change and (material.count
    if pc.get_gold()
    can_change = false_yang
    end
    end

    say("Yükseltme işlemine devam etmek istediğine emin misin ? ")
    local agree = select("Evet ", "Hayır ")
    if agree == 1 then
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    if can_change == false_yang then
    say("Üzerinde yeterli Yang yok. ")
    return
    elseif can_change != true then
    say("Gereken materyallere sahip değilsin. ")
    return
    end

    local bTry = item.copy_and_give_before_remove(upgrade_list[vnum])
    if not bTry then
    say("Bir hata oluştu. ")
    else
    pc.change_gold(-p)
    for i, material in ipairs(material_list) do
    if material.vnum != vnum then
    pc.remove_item(material.vnum, material.count)
    end
    end

    say_item_vnum(upgrade_list[vnum])
    say("")
    say("")
    say("")
    say("Kazandın. ")
    wait()
    end
    end
    elseif vnum == 20009 or vnum == 20259 or vnum == 20509 or vnum == 20759 or vnum == 21099 then
    local a1 = string.format(item_name(upgrade_list[vnum][1]))
    local a2 = string.format(item_name(upgrade_list[vnum][2]))
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    say("İki zırhı geliştirebilirim, istediğin ")
    say("zırhı seç. ")
    local armors = select(a1, a2, "Kapat ")
    if armors == 1 or armors == 2 then
    local p = 10000000
    if armors == 1 then
    requirments_list = {{["vnum"] = vnum, ["count"] = 1,}, {["vnum"] = 70031, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30619, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30615, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30605, ["count"] = 10,}, {["vnum"] = 30606, ["count"] = 10,},}
    else
    requirments_list = {{["vnum"] = vnum, ["count"] = 1,}, {["vnum"] = 70031, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30619, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30614, ["count"] = 5,}, {["vnum"] = 30609, ["count"] = 10,}, {["vnum"] = 30608, ["count"] = 10,},}
    end

    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    say("Yükseltme için ")
    say("")
    say_item_vnum(upgrade_list[vnum][armors])
    say("")
    say("")
    say("")
    say("")
    wait()
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    say("İhtiyacın olanlar: ")
    say(string.format("%d Yang", p))
    for i, material in ipairs(requirments_list) do
    say(string.format("x%d %s", material.count, item_name(material.vnum)))
    can_change = can_change and (material.count
    if pc.get_gold()
    can_change = false_yang
    end
    end

    say("Yükseltme işlemine devam etmek istediğine emin misin ? ")
    local agree = select("Evet ", "Hayır ")
    if agree == 1 then
    say_title(mob_name(20378))
    say("")
    if can_change == false_yang then
    say("Üzerinde yeterli Yang yok. ")
    return
    elseif can_change != true then
    say("Gereken materyallere sahip değilsin. ")
    return
    end

    local bTry = item.copy_and_give_before_remove(upgrade_list[vnum][armors])
    if not bTry then
    say("Bir hata oluştu. ")
    else
    pc.change_gold(-p)
    for i, material in ipairs(requirments_list) do
    if material.vnum != vnum then
    pc.remove_item(material.vnum, material.count)
    end
    end

    say_item_vnum(upgrade_list[vnum][armors])
    say("")
    say("")
    say("")
    say("Kazandın.")
    wait()
    end
    end
    end
    end
    end

    end --state