Metin2 jotun görev questi
İçindekiler
state start begin
when login with pc.get_map_index() == 210 begin
set_state(bekci_canta_giris)
end
end
--BAS---------------------------------Orman Bekçisi Çantayı Bul------------------------------------BAS--
state bekci_canta_giris begin
when 20409.chat."İlaç çantası bul " begin
say_title(mob_name(20409))
say("Hoş geldin cesur savaşçı! ")
say("Büyük bir hata yapmışım! Şimdi eminim: Bu tuhaf yaratık ")
say("herşeyin sorumlusu. Büyük ihtimal ile sihir yapmış. ")
say("O gittiğinde "..item_name(31100).." kaybolmuştu. ")
say("Bu büyücü, sihirbaz şifacı veya her neyse buradan çok fazla uzaklaşmış olamaz. Lütfen onu bul. ")
local secim = select("Tamam Onu Arayacağım ", "Hayır Vaktim Yok ")
if secim==2 then return end
set_state(bekci_canta_basla)
end
end
state bekci_canta_basla begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20409)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Bekçisi ")
end
send_letter("İlaç çantasını bul ")
end
end
when button or info begin
say_title("Görev ")
say("İlaç çantasını bul ve Orman bekçisine götür. ")
say("En-Tai Şifacısı, En-Tai Rahibi yaratıklarını aramalısın. ")
say_item_vnum(31100)
say("")
end
when 6403.kill or 6404.kill begin
local sans = number(1,100)
if sans > 10 then return end
if pc.count_item(31100) > 0 then return end
pc.give_item2(31100,1)
send_letter(""..item_name(31100).."'nı buldun. ")
end
when __TARGET__.target.click or 20409.chat."İlaç çantasını ara " begin
say_title(mob_name(20409))
target.delete("__TARGET__")
if pc.count_item(31100) == 0 then
say("İlaç çantasınu bulamadınmı? ")
say("En-Tai Şifacısı, En-Tai Rahibi yaratıklarını aramalısın. ")
say_item_vnum(31100)
say("")
wait()
return
end
pc.remove_item("31100",1)
say("Dur bir bakayım. Evet! Bu o! Artık ilaç çantasını ")
say("kardeşime gönderebilirim. Sana çok teşekkür ")
say("ederim. Bana yaptıklarını asla unutmayacağım. ")
say("Uzun bir süredir dışarıdayız. Stoklarımız ")
say("gittikçe azalıyor. En iyisi bunları onlara hemen ")
say("göndereyim. Bakalım bir eksik var mı. Sonra seni ")
say("çağırırım. Sen bu arada dinlen. ")
set_state(bekci_canta_bitir)
end
end
state bekci_canta_bitir begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20409)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Bekçisi ")
end
send_letter("Orman Bekçisi'ni Git ")
end
end
when button or info begin
say_title("Görev ")
say("Çantayı buldun. ")
say("Git ve Orman Bekçisi'ne teslim et. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20409.chat."İlaç çantasını Teslim Et " begin
say_title(mob_name(20409))
if pc.count_item(31100) > 0 then
say("İlaç çantası zaten sende? ")
say("Git ve Orman Casusu'na teslim et. ")
set_state(casusu_bul)
wait()
return
end
say("Dinlenebildin mi? İyi. İlaç çantasına baktım, ")
say("hiç bir eksik yok. Çantayı kardeşlerime ")
say("göndermenin zamanı geldi. Sakın yolda birşey kaybetme. ")
say("Benim için bunu yaparmısın. ")
local secim = select("Tabii ki. ", "Hayır Vaktim Yok ")
if secim==2 then return end
target.delete("__TARGET__")
pc.give_item2(31100,1)
pc.give_exp2(7766000)
set_state(casusu_bul)
end
end
--SON---------------------------------Orman Bekçisi Çantayı Bul------------------------------------SON--
--ilaç çantasını götür görevini al
state casusu_bul begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20410)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Casusu ")
end
send_letter("Orman Casusu'nu bul ")
end
end
when button or info begin
say_title("Görev ")
say("Orman Casusu bul. ")
say("İlaç Çantasını Orman Casusu'na teslimet. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20410.chat."İlaç çantasını Teslim Et " begin
say_title(mob_name(20410))
if pc.count_item(31100) == 0 then
say("İlaç çantası yok! ")
say("")
wait()
return
end
say("Kim geldi? Senin ne işin var burada? ")
say("-Beni orman bekçisi gönderdi. Sana bunu ")
say("verecekmişim.. ")
say("Lütfen kabalığımı hoş gör. Bana ilaç çantamı ")
say("getirdiğin için çok teşekkür ederim. İlaçlara ")
say("acilen ihtiyacımız var. Çantayı götürmeme izin ")
say("ver. Kısaca beklermisin? ")
say("-Tabii ki beklerim. ")
say(" ")
target.delete("__TARGET__")
pc.remove_item("31100",1)
pc.give_item2(50724,10)
set_state(casus_metingiris)
end
end
--BAS---------------------------------Orman Casusu Metin Kır------------------------------------BAS--
state casus_metingiris begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20410)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Casusu ")
end
end
end
when __TARGET__.target.click or 20410.chat."İkinci Keşif " begin
say_title(mob_name(20410))
say("Sei bukadar beklettiğim için üzgünüm. ")
say("burayı nasıl buldun? ")
say("-Tapınak Bekçisi, Efsunlu Orman'ı araştırmada ona ")
say("-yardımcı olmamı istedi. Bana ne yapabileceğimi ")
say("-söyler misin? ")
say("Cesaretinden çok etkilendim. ")
say("Bu ormanın birçok ağacı taşa dönüşmüş. Bu ")
say("Taşlardan güçlü ve mistik bir enerji yayıyor bu ")
say("büyük bir gürültüye yol açıyor. Bu taşları ")
say("yok etmeye yardım et lütfen. ")
local secim = select("Tabii ki. ", "Hayır Vaktim Yok ")
if secim==2 then return end
target.delete("__TARGET__")
set_state(casus_metinbasla)
end
end
state casus_metinbasla begin
when letter begin
send_letter("Metinleri yok et. ")
end
when button or info begin
say("Ağaç yaratığı Metinleri'ni yok et. ")
say("Daha sonra Orman Casus'una rapor ver. ")
say("")
end
when 8059.kill begin
local sans = number(1,100)
if sans > 60 then return end
syschat("Tüm Ağaç yaratığı Metinleri'ni yok ettin. ")
syschat("Orman casusuna rapor ver. ")
set_state(casus_metinbitir)
end
end
state casus_metinbitir begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20410)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Casusu ")
end
send_letter("Orman Casusuna rapor ver. ")
end
end
when button or info begin
say("Tüm Ağaç yaratığı Metinleri'ni yok ettin. ")
say("Orman casusuna rapor ver. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20410.chat."İkinci Keşif " begin
say_title(mob_name(20410))
say("Başardın! Harika! Sen Ayaç Yaratığı Metinleri'ni ")
say("yok ederken bende buradaki mantar hücrelerinden ")
say("mantar elde ettim. Bakalım bunlardan nasıl ")
say("yararlana biliriz. Ama önce başka bir işle ")
say("ilgilenmeliyiz. ")
pc.give_exp2(7766000)
target.delete("__TARGET__")
set_state(casus_sebnemsoru)
end
end
--BAS---------------------------------Orman Casusu Metin Kır------------------------------------BAS--
--BAS---------------------------------Orman Casusu Şebnem Topla Görevi--------------------------BAS--
state casus_sebnemsoru begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20410)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Casusu ")
end
send_letter("Orman Casusu ile görüş. ")
end
end
when button or info begin
say("Orman Casusu'nun yardıma ihtiyacı var. ")
say("Vaktin olduğunda onunla görüşmelisin. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20410.chat."En Tai Şebnemi " begin
say_title(mob_name(20410))
say("Hmm... aceba bu sıkça bahsedilen ")
say("efsanevi En Tai şebnemi mi? Efsaneye göre ")
say("insanlar bu şebnemi şeytanları defetmek için ")
say("kullanırmış. ")
say("Bu müthiş sıvıyı En Tai İmhacı'larının ")
say("kendisinden elde etmek en iyisi olacaktır. ")
say("Bu şebnemi benim için bulur musun? Bunu ")
say("yapabileceğinden eminim. ")
local secim = select("Bulurum! ", "Hayır Vaktim Yok ")
if secim==2 then return end
target.delete("__TARGET__")
set_state(casus_sebnembasla)
end
end
state casus_sebnembasla begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
send_letter("En Tai Şebnemi Bul. ")
end
end
when button or info begin
say("5x En Tai şebnebi topla ve Orman Casusu'na götür. ")
say("Şuana kadar "..pc.count_item(31097).."x topladın. ")
say("En Tai İmhacı'lardan elde edebilirsin. ")
say_item_vnum(31097)
say("")
end
when 6406.kill begin
if pc.count_item(31097) >= 5 then return end
local sans = number(1,100)
if sans > 25 then return end
pc.give_item2(31097,1)
if pc.count_item(31097) >= 5 then
syschat("En Tai İmhacı'larından En Tai şebnemi elde ettin. ")
syschat("Bunları Orman Casusu'na görüt. ")
set_state(casus_sebnembitir)
end
end
end
state casus_sebnembitir begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20410)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Casusu ")
end
send_letter("En Tai Şebnemi Bul. ")
end
end
when button or info begin
say("Yeterli En Tai Şebnemi topladın. ")
say("Şimdi topladıklarını Orman Casusu'na götürmelisin. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20410.chat."En Tai Şebnemi " begin
say_title(mob_name(20410))
if pc.count_item(31097) < 5 then
say("Yeteri kadar En tai Şebnemi toplamadın. ")
say("5x En Tai Şebnemi topladığında tekrar gel. ")
say("En Tai İmhacı'lardan elde edebilirsin. ")
set_state(casus_sebnembasla)
return
end
say("En Tai İmhacısı'nı bulup En Tai şebnemini elde ")
say("ettin mi? Haklı çıktım yani! Yardımların ")
say("sayesinde artık En Tai Şebnemini bulduk. Bununla ")
say("Gürültüyü durduracağım. Buyur. Çam sakızı ")
say("çoban armağanı. Şimdi orman Kaşifi'ni bul. ")
target.delete("__TARGET__")
pc.remove_item("31097",5)
pc.give_item2(50816,10)
pc.give_exp2(7766000)
set_state(kasif_bul)
end
end
--SON---------------------------------Orman Casusu Şebnem Topla Görevi-----------------------SON--
--BAS---------------------------------Orman Kaşifi Degerli Tahta Görevi----------------------BAS--
state kasif_bul begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20411)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Kaşifi ")
end
send_letter("Orman Kaşifi'ni Bul. ")
end
end
when button or info begin
say("Orman Kaşifi'ni bul.. ")
say("Şimdi topladıklarını Orman Casusu'na götürmelisin. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20411.chat."En Tai Hükümdarı'nı öldür " begin
say_title(mob_name(20411))
say("Sen Orman Casusu'nun bahsettiği cesur savaşçı ")
say("olmalısın. Adını Orman Casusu'ndan duydugundan ")
say("beri dört gözle seni bekliyorum. Şimdi beni çok ")
say("iyi dinle. ")
wait()
say("Benim görevim ormanı keşfetmek. En Tai'lerin son ")
say("zamanlarda gittikçe tehlikeli olmaya ")
say("başladıklarını fark ettim. Hepimiz için büyük bir ")
say("tehdit oluşturuyorlar. hüşümdarlarını öldürmelisin. ")
say("Onu bizzat ben öldürmek isterdim ama katıldığım ")
say("onca savaştan sonra kılıcım körleşmiş. En Tai ")
say("Hükümdarları'nı bul ve bana ondaki değerli tahtadan getir. ")
local secim = select("Tamam. ", "Hayır Vaktim Yok ")
if secim==2 then return end
target.delete("__TARGET__")
set_state(kasif_tahta_basla)
end
end
state kasif_tahta_basla begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
send_letter("Değerli Tahta'yı bul. ")
end
end
when button or info begin
say("Değerli tahtayı bul... ")
say("En-Tai Hükümdarı'ndan bulabilirsin. ")
say_item_vnum(31097)
say("")
end
when 6407.kill begin
if pc.count_item(31096) > 0 then
set_state(kasif_tahta_bitir)
return
end
pc.give_item2(31096,1)
syschat("Orman Kaşifi'ne git ve rapor ver. ")
set_state(kasif_tahta_bitir)
end
end
state kasif_tahta_bitir begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20411)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Kaşifi ")
end
send_letter("Orman Kaşifi'ne rapor ver. ")
end
end
when button or info begin
say("Orman Kaşifi'ne En Tai Hükümdarı hakkında bilgi ver. ")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 20411.chat."En Tai Hükümdarı'nı öldür " begin
say_title(mob_name(20411))
if pc.count_item(31096) == 0 then
say("Değerli Tahta'yı bul ve tekrar gel. ")
say("En-Tai Hükümdarı'ndan bulabilirsin. ")
say_item_vnum(31096)
set_state(kasif_tahta_basla)
wait()
return
end
say("İnanılmaz! Gerçektende başardın! Değerli tahta ")
say("şimdi ilk fırsatta incelenecek. Beni beklermisin?")
pc.remove_item("31096",1)
pc.give_exp2(11650000)
set_state(kasif_zumrut_gorus)
end
end
--SON---------------------------------Orman Kaşifi Degerli Tahta Görevi----------------------SON--
--BAS---------------------------------Orman Kaşifi Ağaç Zümrütü Görevi-----------------------BAS--
state kasif_zumrut_gorus begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20411)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Kaşifi ")
end
send_letter("Bir Ağaç Zümrütü. ")
end
end
when button or info begin
say("Ağaç Zümrütü'nü ara. ")
say("En Tai Hükümdarları'ndan bulabilirsin. ")
say_item_vnum(31099)
end
when __TARGET__.target.click or 20411.chat."Bir Ağaç Zümrütü bul " begin
say_title(mob_name(20411))
say("Döndün demek! En Tai Hükümdarları'nı çok uzun ")
say("zamandır araştırıyorum ve bunun ihtiyaç ")
say("duyduğumuz şeyin değerli bir tahta olduğundan çok ")
say("eminim. Ama şimdi baktım ve... ne yazık ki ")
say("aradığım nesne bu değilmiş. Lütfen En Tai ")
say("Hükümdarları'na geri dön. ")
say("-Bu gerçekten gerekli mi? ")
wait()
say("En Tai Hükümdarları'nın nerede oldupğunu bulmamız ")
say("lazım. Bunu bize öyle kolayca söylemezler. ")
local secim = select("Tamam yaparım. ", "Hayır sıktın sende artık. ")
if secim==2 then return end
target.delete("__TARGET__")
set_state(kasif_zumrut_basla)
end
end
state kasif_zumrut_basla begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
send_letter("Bir Ağaç Zümrütü bul ")
end
end
when button or info begin
say("Ağaç Zümrütü'nü ara. ")
say("En Tai Hükümdarları'ndan bulabilirsin. ")
say_item_vnum(31099)
end
when 6407.kill begin
if pc.count_item(31099) > 0 then
set_state(kasif_zumrut_bitir)
return
end
pc.give_item2(31099,1)
syschat("En Tai Hükümdarları'ndan bir Ağaç Zümrütü elde ettin. ")
syschat("Orman Kaşifi'ne git ve rapor ver. ")
set_state(kasif_zumrut_bitir)
end
end
state kasif_zumrut_bitir begin
when letter begin
if pc.get_map_index() == 210 then
local v = find_npc_by_vnum(20411)
if v > 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Orman Kaşifi ")
end
send_letter("Bir Ağaç Zümrütü bul ")
end
end
when button or info begin
say("En Tai Hükümdarları'ndan aldığın Ağaç Zümrütü'nü. ")
say("Orman Kaşifi'ne götür. ")
end
when __TARGET__.target.click or 20411.chat."Bir Ağaç Zümrütü bul " begin
say_title(mob_name(20411))
if pc.count_item(31099) == 0 then
say("Ağaç Zümrütü'nü ara. ")
say("En Tai Hükümdarları'ndan bulabilirsin. ")
say_item_vnum(31099)
set_state(kasif_zumrut_basla)
wait()
return
end
pc.remove_item("31099",1)
pc.give_item2(30613,1)
pc.give_exp2(11650000)
pc.setf("songorev", get_time())
set_state(bekci_canta_giris)
say("Başardın! Neyseki dünya gözü ile bunu da gördüm. ")
say("Şimdi bir orman perisi çekip ağaç zümrütüne ")
say("kilitleyeceğim. ")
say("Başardık! Cesur savaşçı bunu al. Bu orman Perisi ")
say("taşı. En Tai Hükümdarları'nın güçlü sihirine sahip ")
say("gerçek En Tai Kral'ını korur. Jotun Thrym'e karşı ")
say("sadece böyle bir taila mücadele edebilirsin. ")
say("Şimdi hemen orman bekçileri liderini bul! ")
end
end
--SON---------------------------------Orman Kaşifi Ağaç Zümrütü Görevi-----------------------SON--