İçindekiler

    state start begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 1 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silahlar")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 1 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Durendal'ın İntikamcısı (Tek El)","Ork Kasabı (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21900", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21900)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21903", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21903)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Katliam Kürdanı (Bıçak)","Hayal Kapanı (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21901", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21901)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21902", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21902)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21900", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21900)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Elf Öpücüğü (Çan)","Dul İntikamcı (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21904", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21904)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21905", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21905)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21906", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21906)
    clear_letter()
    set_state(lv10)
    end
    end
    end
    state lv10 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 10 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 10 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Kavurucu Öfke (Tek El)","Obsidyen Çekici (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21910", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21910)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21913", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21913)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Elf Pençesi (Bıçak)","Ağıt (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21911", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21911)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21912", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21912)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21910", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21910)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Valkür Çağrısı (Çan)","Sessiz Lanet (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21914", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21914)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21915", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21915)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21916", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21916)
    clear_letter()
    set_state(lv20)
    end
    end
    end
    state lv20 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 20 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 20 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Kader Kılıcı (Tek El)","Kan Anlaşması (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21920", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21920)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21923", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21923)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Rüzgar Şişi (Bıçak)","Ejderha Nefesi (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21921", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21921)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21922", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21922)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21920", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21920)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Fırtına Çağrısı (Çan)","Gölge Dansçısı (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21924", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21924)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21925", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21925)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21926", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21926)
    clear_letter()
    set_state(lv30)
    end
    end
    end
    state lv30 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 30 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 30 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Ruh Hırsızı (Tek El)","Karar (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21930", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21930)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21933", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21933)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Ruh Oymacısı (Bıçak)","Fırtına Elçisi (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21931", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21931)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21932", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21932)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21930", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21930)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Gürültü Yankısı (Çan)","Rüzgar Şarkısı (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21934", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21934)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21935", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21935)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21936", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21936)
    clear_letter()
    set_state(lv40)
    end
    end
    end
    state lv40 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 40 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 40 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Çelik Şarkısı (Tek El)","Kıyamet (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21940", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21940)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21943", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21943)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Ay Işığı Neşteri (Bıçak)","Gölge Yaprağı (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21941", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21941)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21942", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21942)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21940", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21940)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Onur Sedası (Çan)","Kuzgun Pençesi (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21944", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21944)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21945", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21945)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21946", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21946)
    clear_letter()
    set_state(lv50)
    end
    end
    end
    state lv50 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 50 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 50 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Balmung Mirası (Tek El)","Gök Gürültüsü Darbesi (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21950", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21950)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21953", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21953)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Ölüm Perisi (Bıçak)","Titan Fısıltısı (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21951", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21951)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21952", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21952)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21950", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21950)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Çınlayan İntikam (Çan)","Belialin Savaş Yelpazesi (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21954", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21954)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21955", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21955)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21956", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21956)
    clear_letter()
    set_state(lv60)
    end
    end
    end
    state lv60 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 60 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 60 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Askalahel (Tek El)","Tanrısal Karanlık (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21960", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21960)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21963", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21963)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Öfkeli Diken (Bıçak)","Tanrısal Bağ (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21961", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21961)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21962", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21962)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21960", 1)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21960)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Son Darbe (Çan)","Nexus (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21964", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21964)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21965", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21965)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21966", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21966)
    clear_letter()
    set_state(lv70)
    end
    end
    end
    state lv70 begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 70 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
    send_letter("Genç kahramanlar için silah")
    end

    when button or info begin
    if pc.get_level() < 70 then
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
    return
    end
    say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
    say("")
    say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
    say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
    say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
    say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
    say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
    wait()
    if pc.get_job() == 0 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Merasim (Tek El)","Brahindul (Çift El)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21970", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21970)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21973", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21973)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    end
    elseif pc.get_job() == 1 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Kral Katili (Bıçak)","Ependrion (Yay)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21971", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21971)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21972", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21972)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    end
    elseif pc.get_job() == 2 then
    pc.give_item2_select("21970", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21970)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    elseif pc.get_job() == 3 then
    say_title("Silahını seç ")
    say("")
    say("Silahını seç: ")
    local s = select("Ölüm Öpücüğü (Çan)","Kor Glash (Yelpaze)")
    if s == 1 then
    pc.give_item2_select("21974", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21974)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    elseif s == 2 then
    pc.give_item2_select("21975", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21975)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    end
    elseif pc.get_job() == 4 then
    pc.give_item2_select("21976", 1)
    item.set_attribute(0, 72, 10)
    say_title("Başarılı!")
    say("")
    say_reward("Yeni Silahın: ")
    say_item_vnum(21976)
    clear_letter()
    set_state(__end__)
    end
    end
    end
    state __end__ begin
    end